fbpx

החיוך שלכם הוא כרטיס הביקור שלכם בחיים.

הגיע הזמן לקחת את בריאות הפה שלכם בידיים. כל מה שתרצו לדעת על אורתודנטיה, רפואת שיניים והמלצות לרופאים המובילים בארץ.

הלבנת שיניים

רוצים חיוך לבן ומדהים? כל מה שרציתם לדעת על הלבנת שיניים.

יישור שיניים שקוף

שיניים ישרות הן שיניים יפות. כל המידע על יישור שיניים שקוף.

mature-dentist-in-modern-dental-surgery-looking-at-camera.jpg

הכל על חיוך יפה ובוהק

Thesmile

אז מי אנחנו בעצם?

אנחנו מאמינים שלכל אחד מגיע חיוך של מליון דולר. בדיוק בגלל זה חשוב להעשיר את הידע שלנו ולפתח מודעות בכל הקשור לבריאות הפה. סט של שיניים יש לכם רק אחד, תשמרו עליו. כאן נחלוק איתכם את כל מה שתצטרכו לדעת בתחום בשביל לשפר את בריאות השיניים ולהרגיש מעולה.

dental-instruments.jpg
portrait-of-smiling-male-dentist-in-dentist-s-clinic.jpg

הכל על שיניים בריאות

כתר חרסינה

כתר חרסינה

אי אפשר להתכחש לעובדה שהטכנולוגיות החדשות והשינויים

אל תזניחו את בריאות הפה שלכם

מחפשים רופא שיניים טוב שיעשה עבודה איכותית, כמו שצריך מבלי להשאיר לכם חור בכיס? תשאירו פרטים ואנחנו נדאג שרופא מקצועי ייצור איתכם קשר בהקדם.

אז איזה מידע תקבלו כאן?

כל מה שרציתם לדעת על רפואת שיניים ובריאות הפה במקום אחד. כתבות במגוון נושאים שונים שיעשירו לכם את הידע ויעזרו לכם לשמור על חיוך בריא לאורך זמן.

בריאות הפה

בריאות הפה מעידה על הבריאות הכללית שלנו. כשהפה שלנו נקי ובריא כך גם כל שאר הגוף. כאן מחכה לכם כל מה שצריך לדעת על בריאות הפה.

טיפולי שיניים

טיפולי שיניים, אילו סוגים יש, מה ההבדלים ביניהם, איזה אני צריך ומתי ועוד. על כל השאלות שלכם בנוגע לטיפולי שיניים נענה כאן.

המלצות לרופאי שיניים

אילו רופאי שיניים מומלצים יש? לאיזה רופא מומחה כדאי ללכת עם הבעיה הספציפית שלי? כל התשובות מחכות לכם אצלינו.

רופאים מומחים

רופאים המתמחים באספקט אחד ספציפי של רפואת השיניים. מתי צריך ללכת דווקא לרופא מומחה ולמה? כל מה שלא ידעתם.

אסתטיקה

רפואת שיניים ובריאות הפה מקושרים באופן ישיר לאסתטיקה הכללית של הפנים שלנו. ככל שהשיניים שלנו יהיו יותר יפות, בריאות וישרות כך ניראה יותר טוב והביטחון העצמי שלנו יעלה.

איך להימנע מטיפול שורש?

1

אכילה בריאה

הכל מתחיל במה שאתם אוכלים. הימנעו מאוכל רוויי בסוכרים, מתוקים ובעיקר ממתקים. כל אלו גורמים להווצרות של עששת שאם לא מטפלים בה הזמן עלולה להוביל לצורך בטיפול שורש

2

ניקוי נכון

תדאגו לנקות ולצחצח את השיניים שלכם כמו שצריך. ניקוי נכון של השיניים לפחות פעמיים ביום יכול לעזור להגן על השיניים ובכך להימנע מטיפול שורש בעתיד.

3

ביקור במרפאת השיניים

אנחנו יודעים, זה לא הכיף הכי גדול שיש, אבל חייבים. אם אתם רוצים להימנע מסיבוכים בעתיד חשוב מאוד לבקש במרפאה באופן סדיר ולוודא שהשיניים שלכם בריאות.

שמרו על פה נקי עם Thesmile

בריאות הפה שלכם חשובה – אל תזניחו אותה

שיניים בריאות ופה הם גורם עיקרי בבריאות הכללית של הגוף והנפש שלנו. שיניים מקושרות באופן ישיר לדימוי עצמי ואיך אנחנו רואים את עצמנו בעיני אחרים. תקבלו כאן את כל המידע שאתם צריכים בשביל לשמור על שיניים בריאות, נקיות וישרות.

Thesmile

הכל על רפואת שיניים

רק תשאירו פרטים ואנחנו נדאג לכל השאר. רופא מומחה באזור שלכם יצור איתכם קשר ויענה לכם על כל השאלות. תהיו בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.